Szczęśliwego Nowego Roku 2018, czyli podsumujmy miniony rok

Oni nie są happy i ja też nie

Witajcie po raz ostatni w tym roku kalendarzowym. Z racji, że weny brakuje na pisanie nowych historii, chciałabym się z wami pożegnać. Nie potrafię określić jak długo potrwa ta rozłąka. Jednak najpierw przypomnijmy sobie co było w tym roku.
  • Wstawienie tasiemca do końca, czyli "IMAA inaczej"
  • Komedie: "Kocham cię albo i nie" (wersja Pepperony)
  • Dramaty: "Wyprawa", "Zaginiony", "Powrót do domu", "Gra".
  • Tragedie: "Zbyt dużo pecha jak na jeden dzień", "Wszyscy mamy problemy".
  • Scenariusze odcinków: "Dążący do kontroli", "Sekrety i kłamstwa", "Prawda i poświęcenie cz.1"
  • One shoty: "Czerwony festiwal", "Message/Wiadomość (po angielsku i po polsku)", "Nie lekceważ przeciwnika", "IMAA: Revival", "Urywek z życia Victorii Bernes".
  • Wydania specjalne: "Blaszane Walentynki, czyli kto kochać zabroni?", "Atak", "Biegnij, Tony! Biegnij!", "What if? Alternative ending "Ctrl- Alt- Delete", "Farewell, my friends", "Szczęśliwy dramat",  "Memory flakes- Płatki pamięci", "Gdy jedni chcą zniszczyć bohatera, drudzy starają się go ocalić", "Urok wiedźmy", "Po co atakować jedną osobę, skoro można wszystkie?", "Opowiastka na dobranoc".
  • Filmiki o IMAA: IMAA- Ashes of Eden", "Iron Man vs Ghost- Enemy".
  • Opowiadania: "W poszukiwaniu przeznaczenia", "It's too late", "Ghost", "Przypadkowe przeznaczenie", "Anne Stark- siostra Iron Mana", "Na koniec świata i jeszcze dalej" i "Miasto pikseli"
  • Crossovery: "Jedyny kwiat", "Biegnąc bez namysłu"
  • Projekt: "What if season 3 existed?" wraz z trailerem do animacji.


No i coś czego nie było, czyli wyróżnienie dla najczęściej czytanych postów związanych z historiami. To tak trochę do mojej wiadomości, aby wiedzieć co warto poszerzać.

Kategoria nr 1: Bonusy (nie licząc dzisiejszego)

Miejsce I: BONUS #9: Scenariusz z serialu (oryginalnie z odcinka): Wykuty w ogniu cz.1
Miejsce II: BONUS #14: Scenariusz z serialu (oryginalnie z odcinka): Duży problem
Miejsce III: BONUS #2 Scenariusz z serialu (oryginalnie z odcinka) : Whiplash

Kategoria nr 2: Dramaty

Miejsce I: "Potęga pierścieni Makluan- miniscenariusz"
Miejsce II: "Egzamin życia"
Miejsce III: "Co by było gdyby... Inny wypadek"

Kategoria nr 3: One shots

Miejsce I: "Bohater"
Miejsce II: "Agentka Potts"
Miejsce III egzekwo: "Bobbie Morse aka Mockingbird" i "Anatomia prawdy"

Kategoria nr 4: Tragedie
Miejsce I: "Time to the end, czyli co by było gdyby... ? Tony Stark nie żyje" 
Miejsce II: "Okruchy życia, czyli 5 lat i ani roku dłużej"
Miejsce III: "Za wszelką cenę- tragiczna historia o poświęceniu"

Kategoria nr 5: Wydania specjalne

Miejsce I: "IMAA: Remembrance"
Miejsce II: "What if? Alternative version "Whiplash" (z okazji rocznicy pisania)"
Miejsce III: "Blaszane Walentynki, czyli kto kochać zabroni?"

Kategoria 6: Najpopularniejsze posty ze wszystkich lat

Miejsce I: "Part 217: Nowa gra"
Miejsce II: "Part 103: Obowiązki rodzicielskie"
Miejsce III: "Part 97: FRIDAY"

Tasiemiec górą :D




A teraz ogólnie coś powiem...

Porównując poprzedni rok, powieliła się ilość one shotów oraz wydań specjalnych. Za to opowiadań również przybyło. Rok uznaję za pełen sukcesów. Przez złośliwość Youtube i Dailymotion, moje filmiki zostały usunięte, dlatego jeśli ktoś chce je zobaczyć, wyślę prywatnie.
Jeśli chodzi o działalność poza blogiem, to na Fanfiction, net. wstawiłam wszelkie opowiadania (poza tasiemcem i "W sieci"), one shoty i to co było na blogu (pomijając informacje wraz z tłumaczeniami odcinków oraz filmami). I naprawdę... Ten rok był czymś niezwykłym. Moje życie wywróciło się do góry nogami, ale dzięki wsparciu udało mi się większość spraw uporządkować. Wstawić je na właściwe miejsce. Będzie mi brakować pisania o IMAA, ale taka mała przerwa jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Jeśli coś napiszę i będę chciała to opublikować, zobaczycie wpis. Jeśli nie, wtedy nie macie powodu do czekania.
Jak już wspominałam pod koniec tego roku, zmieniłam kontent na Gintamę. To opowiadanie ma składać się z 20 rozdziałów. Jestem na ostatnich notkach, więc zobaczymy co będzie dalej. Po tym przerywniku mam zamiar wrócić do blaszaka. Naprawdę kocham ten świat, a moje serduszko jest rozdarte na dwie części. Mimo wszystko, dziękuję wszystkim, którzy czytali tego bloga od początku do końca. Dziękuję tym, którzy wytrwali. Dziękuję wszystkim oraz przepraszam.
W ramach całkowitego pożegnania postanowiłam wstawić parę artów. Niestety, ale nie moje.
PS: Role Play z IMAA trwa już kolejne dni. Naprawdę fajna zabawa, a przede wszystkim sposób na pozbycie się weny :D Może ktoś chętny? Zapraszam.









Szczęśliwego Nowego Roku 2018!

Podobny obraz

No i blaszakowych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X