Pożegnanie


Witajcie raczej po raz ostatni. Nie wiem, co mam powiedzieć, ale ostatnio odechciało mi się wszystkiego. Powód jest prosty. Szkoła. Nic innego nie zabiera motywacji, jak właśnie to miejsce. Niebawem są matury i bardziej powinnam się na tym skupić, niż na kolejnych partach historii o IMAA. Z przykrością was informuję, że ten blog oficjalnie zostaje zawieszony, aż do czerwca. Możliwy jest powrót po poprawie sytuacji. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Poza tym chyba sami przyznacie, że te obecne opko jest zbyt naciągane i ciągle się powtarza schemat, bo ranię naszego geniusza. Nie ukrywam, ale trudno mi jest podjąć jednomyślną decyzję, dlatego wszystko się jeszcze może zmienić na lepsze lub gorsze. Dziękuję tym, którzy tu czytali. Za każdy komentarz, wszelkie wsparcie, a dzięki mojej przyjaciółce jakoś miałam te siły, by pisać. Niestety, teraz okazały się niewystarczające, więc muszę zniknąć z sieci. Proszę was jedynie o zrozumienie. Trzymajcie się ciepło. Życzę Wesołych Świąt :)
PS: Blog niebawem zniknie z internetu i jeśli chcielibyście poczytać (jakiś nowy czytelnik), mogę wysłać mailem storyline, jak one shoty, parodie, dramaty i różne opowiadania.

yoanka2415@gmail.com

2 komentarze:

  1. Rozumiem twoją decyzję, matura jest bardzo ważną sprawą i zdanie jej dobrze jest nad wyraz istotne. Nie mniej jednak mam nadzieję, że zmienisz decyzję związaną z usunięciem bloga. Włożyłaś w niego bardzo dużo pracy i serca, a i wielu czytelników jest z nim bardzo mocno związanych. Zawieszenie bloga jest zrozumiałe, lecz może nie trzeba od razu go usuwać. Jak sama napisałaś, możesz zawiesić bloga do czerwca i później zobaczysz czy przyjdzie ochota na dalsze pisanie czy nie, a wtedy na spokojnie, ze świeżą głową zdecydujesz czy go usunąć. Nie ma się z czym spieszyć. Takie jest jedynie moje zdanie, oczywiście zrobisz jak uważasz, a my tak czy tak będziemy cię wspierać, nie ważne jaką decyzję podejmiesz. Jesteśmy drużyną i nic tego nie zmieni. Mam nadzieję, że motywacja i chęci wrócą do ciebie jak najszybciej i że niebawem poczujesz się lepiej (idą święta, czas odpoczynku, radości, zero szkoły, dużo jedzenia :D - humor powinien szybko ulec poprawie). Również życzę ci Wesołych Świąt i nie martw się. Wszystko się ułoży :) Będzie dobrze. Musi być dobrze. Pamiętaj, że cokolwiek postanowisz, jaką decyzję podejmiesz, my zawsze będziemy stać za tobą murem i będziemy cię z całych sił wspierać. Zawsze przychodzą lepsze i gorsze dni, ale pamiętaj, że nieważne co się dzieje, nigdy nie jesteś sama. Zawsze jesteśmy przy tobie. Udanego i owocnego odpoczynku, aby jak najszybciej wróciły ci siły i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za ten ciepły komentarz. Myślę że coś ulegnie poprawie

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X