Zawieszenie

Blog został oficjalnie zawieszony, aż do odwołania. Nie mam czasu na poprawianie notek, a poza tym jedna osoba czyta, a to naprawdę mało.
TonyPepper, ja ciebie informuję o notkach i się ostatnio nie pojawiłaś.
Resztę rozumiem, bo mają problemy. Niestety zawieszam i nie wiem, kiedy tu wrócę.
Obecnie siedzę na Wattpadzie, a rok szkolny zaczęłam dość źle, więc poprawki muszą być, a jeszcze próbne matury,.Wszystko pod górkę.
Liczyłam na to, że jakoś wstawię te opko do końca października, ale nie wyszło.
 Katari odmeldowuje się na czas nieokreślony.
Przepraszam, jeśli kogoś zawiodłam.
Zapraszam na Wattpad, gdzie jest opo o IMAA, które wystartuje po skończeniu "W sieci".
A teraz żegnam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X