Totalna katastrofa cz.1

Rhodey, Tony i Pepper byli w zbrojowni. Szukali śladów energii pierścieni. Sonar przez chwilę milczał,aż w końcu dał jakiś znak. Na sonarze wykryto ślady Mandaryna. Tony od razu poleciał w stronę Gene'a. Rhodey razem z Pepper polecieli za nim. Trzymali się w bezpiecznej odległości. Jednak  Tony zauważył Rhodey;go, a Pepper była najbliżej Mandaryna.

Tony: Rhodey, co ty tu robisz? Nie powinieneś być z zbrojowni? Sam sobie z nim dam radę.

Rhodey: Nigdzie się stąd nie ruszam. Pomogę ci, bo każda pomoc się przyda.

Tony: Dobra, niech będzie. A gdzie Pepper?

Rhodey: Leciała za mną. Nie wiem, gdzie teraz jest ?!

Tony: Znajdź ją, a ja się zajmę Genem. Potem dołączycie do mnie, jak tak się rwiecie do walki.

Rhodey: Zgoda, ale uważaj na siebie.

Tony: I nawzajem.

Przyjaciele rozdzielili się. Pepper była w bezpiecznym miejscu. Skontaktowała się z Rhodey'm, by mu powiedzieć, co odkryła.

Pepper: Rhodey?!

Rhodey: Pepper, gdzie jesteś? Wracaj do zbrojowni!

Pepper: Jestem niedaleko Gene'a. Uciekajcie stamtąd. On ma bombę! Widziałam, jak ustawił odliczanie. Nie mamy za wile czasu, dlatego uciekajcie. Przekaz Tony'emu

Rhodey: Gene ma bombę?! Ok, przekażę mu.

Ostatecznie w czasie walki, moc zbroi Iron Mana była na rezerwach. Gene odpalił bombę, a Pepper chciała chronić Tony'ego. Skoczyła w  stronę wybuchu. Bomba wybuchła i wszyscy troje były ciężko ranni. Tym razem to Pepper ucierpiała najbardziej. Whitney w przebraniu Madame Mask zdjęła maskę. To ona podszyła się pod Mandaryna. Whitney była przerażona.

Whitney: O nie! Tony, Rhodey, Pepper, odezwijcie się! Jak to możliwe, ze fałszywa bomba wybuchła z taką siłą?! Czyżby to Mandaryn mnie oszukał?

10 komentarzy:

  1. O nie! Pepper ucierpiała najbardziej. To straszne! Czy teraz wszyscy poznają ich tożsamość? Jakie są między nimi relacje? Mam tyle pytań.
    Zapowiada się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O odkryciu tożsamości będzie późno . Scenariusz będę dodawać fragmentami a Pepper chciała chronić Tony'ego. Nie dość że ma implant to ona go nie chce stracić .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ile ja mam pytań! Ale do rzeczy:Pepper biedna moja,mam nadzieje,że nic jej nie będzie! I co tu się dzieje?!:-o. Rzeczywiście styl jest inny,ale bardzo mi się podoba jak to napisałas;-) oczywiście masz już kolejną czytelniczkę<3
    Ps:jest nowy blog o IMAA: www.immalove.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo tak szybko? To świetnie . A co z poprzednim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Ten blog nie jest moj.hehe. W komentarz ktoś mi napisał:-*

      Usuń
    2. Aha. No bo zrozumialam ze skoro go udostępniać to myślałam że jest twój . No nic. Czekam na nn u cb. Niebawem kolejna część scenariusza a dziś wieczorem lub jutro rano będzie rozdział na Argon City

      Usuń
    3. To już nie mogę się doczekać:-*

      Usuń
  5. Chyba pierwszy raz spotykam się z tego typu blogiem. Ciekawy pomysł z tymi scenariuszami. Oglądałam tę kreskówkę więc mam jakiś kontekst :) Spoko, czytam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ci się spodobało . Dalej już jest opo.i co jakiś czas dodaje bonusowe scenariusze odcinków

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X