Totalna katastrofa cz.8 (koniec)

Przyjaciele wspólnie zdecydowali. Postanowili powiedzieć rodzicom prawdę.

Rhodey: Mamo, mamy wam coś do powiedzenia.

Roberta: Słucham, co jest takiego ważnego?

Howard: Czy wyście coś przed nami ukrywali?

Virgil: Ma to coś związane z wypadkiem?

Rhodey: Po kolei. Tony?

Tony: Tak, więc myśmy przez cały ten czas ratowaliśmy świat przed złem. Pepper, twoja kolej.

Pepper: Ok. No i my ratowaliśmy świat od czasu wypadku.

Tony: Użyłem zbroi, by dowiedzieć się , czy Stane ma coś wspólnego z katastrofą  samolotu.

Howard:  Czyli to wszystko zaczęło się od tego feralnego dnia? Kiedy Mandaryn mnie porwał ?

Tony: Tak. I...

Pepper: W czasie tego szpiegowania, zauważył, że ludzie w pociągu są w niebezpieczeństwie. Z początku nie wiedziałam, że Tony jest Iron Manem.

Rhodey: Tylko ja znałem jego sekret i pomagałem mu jako War Machine. Potem wszystko się zmieniło.

Pepper: Ja dołączyłam do nich jako Rescue przed inwazją Mandaryna.

Howard: A co z tymi ludźmi w pociągu ?

Tony: Udało się mi ich ocalić. To chyba wszystko jasne?

Roberta: Czyli te kłamstwa to tylko dlatego, że walczyliście?

Rhodey: Tak.

Wszyscy wrócili do domu. Pepper doszła do siebie ale Tony musiał uważać, by nie przeciążać serca, bo wtedy implant go nie uratuje.

Roberta: W końcu nie mam się o kogo zamartwiać. Myślę, że już nigdy nie będziesz mnie tak straszył.

Tony: W sumie to nikt już nie będzie się denerwował , że komuś zagraża życie.

Pepper: Ale z tobą to nie wiadomo.

Rhodey: Pepper ma rację. Musisz uważać .

Pepper: A tak w ogóle to Happy odda ci pieniądze ?

Rhodey: Myślę , że tak.

Pepper: To chyba go nie znasz, bo on nigdy nie oddaje. Haha!!!

Tony: Bardzo śmieszne, Pepper

Pepper: No przecież powinniśmy się cieszyć. Żyjemy!
KONIEC

8 komentarzy:

  1. Notka super, no bo jakby inaczej mogłoby być,
    Oczywiście ja, jak zwykle liczyłam na wątek romantyczny, ale nie szkodzi.
    Szkoda, ze skończyło się tak wcześnie. ;'(
    Ale ogólnie super! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pepper. A scenariusz skończyłam szybko z powodu nowego opo o imaa. Zobaczymy jak wyjdzie. Trwają prace nad szablonem

      Usuń
  2. No extra notka,świetne zakończenie,ale jestem tego samego zdania co ,,Pepper'' za szybko się skończyło. No,ale są też plusy,będzie opo o IMAA! ;-) już nie mogę się doczekać:-* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym to zacząć . Najlepiej w Mikołajki. Trwają prace nad szablonem, muzyką i postaciami. Liczę na pomoc przy wybraniu tytułu do opo. Fajnie, że się podobało :*

      Usuń
    2. Jak coś to wal do nas śmiało,coś się wykombinuje:-P

      Usuń
  3. Dzięki. Fajnie że mogę liczyć na nas kochane :* Jak pojawi się opis bohaterów i pierwszy rozdział to zaczniecie rzucać pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X