Czystki na blogu, więc czas na zmiany


Po maturze zdecydowałam się pozmieniać parę rzeczy na blogu. Będą to widoczne zmiany, ale niewielkie. Poza tym, zdradzę wam plany, co do przyszłości"W sieci".

Blog się starzeje, a wraz z nią autorka, czyli ja we własnej osobie. Ostatni dzień czerwca będzie decydujący, bo planuję studiować lub chodzić do szkoły policealnej. Plan A i B musi być. No, ale do rzeczy.

Pierwsza sprawa to PROJEKTY.

Planuję jeszcze w tym roku zakończyć "What if season 3 existed?". Gdy będzie zakończony, na blogu może pojawić się coś nowego.
Wraz z ekipą maniaków blaszaka będzie coś o nazwie "Revival", co oznacza wskrzeszenie.
Jak wiadomo IMAA umarło, bo wiele blogów, opowiadań oraz różnych fanowskich rzeczy znika. Jest ich coraz mniej i to źle. Jednak nie każdy o nim zapomniał, a ten projekt będzie miał na celu udowodnienie, że ten serial wiecznie żyje. Nie umarł, a powstał na nowo. To tyle w ten części.

Druga sprawa to ZMIANA ARCHIWUM.

Na czym to polega? Zauważyłam ostatnio, jak dramat, który niekoniecznie jest tylko dramatem trafił do złej kategorii ze względu na zakończenie. Stąd muszę porobić osobne działy na dramat, komedie, romanse, parodie, tragedie itd... Na razie kategorie są w nawiasach, lecz później posortuję oraz odpowiednio oznaczę. Raczej na dzień dzisiejszy więcej zmian technicznych nie zamierzam zrobić.

Trzecia i ostatnia kwestia to PRZYSZŁOŚĆ BLOGA.

Obecnie waham się, co do zawieszenia, ale i tak nie mam chęci do dalszego pisania bloga. Powodów jest naprawdę wiele, zaczynając od słabych wyświetleń, braku czytelników, komentarzy, czy też weny. Nic nie dopisuje. Głównie miałam dużo planów, co do tej witryny, lecz wszystko się posypało. Nie wiem, jak długo blog będzie aktywny. Nie obiecuję nic. Na razie się waham, ale nigdy go nie usunę. Włożyłam w niego tyle pracy, samej siebie, czasu oraz pasji, że popełniłabym jeden z najbardziej niewybaczalnych grzechów.

Dlaczego taki dziwny tytuł notki? O co chodzi z czystkami?

Czystki mają polegać na ogarnięciu całego bloga z każdej strony. Szablon, treści, etykiety, strony oraz posty. No wszystko, co należałoby jeszcze dopracować. Nie boję się zmian, ale boję się, że wkrótce już nikt nie odnajdzie tego bloga. Będzie zapomniany, jak większość o Iron Manie: Armored Adventures.To wszystko.

Blaszakowych
Katari.

4 komentarze:

  1. Niestety ciężko teraz znaleźć ciekawy blog o IMAA, na Twój wpadłam przypadkowo i powiem Ci, że nie żałuję. Pierwsze ff czytałam z zapartym tchem i całe 360 rozdziałów nachnęłam w dwa dni. Naprawdę świetne to było. Mam nadzieję, że się nie poddasz i dalej będziesz tworzyła kolejne opowiadania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Nie spodziewałam się, że są tu jacyś czytelnicy. Czyli przebrnęłaś przez tasiemca? Gratuluję ;) Na razie piszę projekt i inne opo poza IMAA.
      PS: Czy chciałabyś pogadać o serialu na priv? Nie gryzę :D A! I dziękuję, że blog się podoba.

      Usuń
    2. Pewnie, że możemy popisać :D Właśnie znowu zaczęłam go oglądać, po dłuuugiej przerwie :P W końcu miałam wtedy 9 lat jak na niego trafiłam :p Trzeba sobie przypomnieć :)

      Usuń
    3. W takim razie zapraszam na Hangout. Masz ode mnie zaproszenie. I nie bój się. Ja naprawdę nie zrobię ci krzywdy.

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X