Informacje+dodatek

Myślałam, czy nie dodawać rozdziałów, co tydzień. Niestety to nie jest możliwe z racji tego, że szybko go nie napiszę. Dlatego postanowiłam w międzyczasie dodawać różne bonusy,

  •  zagadki, 
  • informacje o postaciach, 
  • co wydarzy się w kolejnych rozdziałach 
  • zdradzić wam fabułę na kolejny sezon
  • scenariusz, co jakiś czas z odcinków serialu
Pewnie już zauważyliście, że w końcu gra muzyka w tle. Nie było łatwo znaleźć dobrych utworów, ale to właśnie przy tych piosenkach piszę to opo.
A jeśli to wciąż za mało to obiecuję, ze jak napiszę trzeci sezon ( jak drugi skończę a nie braknie pomysłów), rozdziały będą dodawane raz w tygodniu. Wystarczy?
Nie, To nie koniec. Z okazji Sylwestra przypomnijmy sobie najbardziej wybuchowe momenty z serialu ( hucznie, ale nie wesoło)

  •  Starcie z Crimson Dynamo
  • Wybuch bomby (Hulk ratuje Iron Mana)
  • Wybuch pierwszej zbrojowni
  • Walka z Whiplashem
  •  Zniszczenie statku Matki (inwazja)
  • Potyczka z Iron Mongerem
  • Eksplozja placówki Benko (projekt Pegaz)
  • Katastrofa samolotu



I tyle znalazłam fajerwerków, choć pewnie było ich więcej. Życzę wam hucznego sylwestra, ale bez wizyt na ostrym dyżurze. Bawić się, ale z rozwagą :)
---------------------------------------*******************-----------------------------------------------
 UWAGA!

Fabuła została zmieniona. Część o Mockingbird jest nieważna. Nie będzie żadnej zdrady, a powiem lepiej, że być  może coś się podzieje bardziej między naszą parą. A Bobbie będzie tylko agentką SHIELD  i osobą, która będzie wspierać Pepper i chronić.
Wszelkie pytania piszcie na czacie lub pod kolejnymi postami.
Widzimy się 3 stycznia :)



4 komentarze:

  1. No i extra! Fajny dodatek:-P. Kochana tak jak napisałaś to będzie dobrze. Dodasz rozdziały kiedy tylko będziesz mogła<3 A ja cierpliwie będę czekała na kolejne notki:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się. A mam pytanie? Czy ma być ślub ( drugi sezon)? Jestem w polowie sezonu i myślę czy nie zrobić czegoś bomvowego :D

      Usuń
  2. Ślub? Naszej parki? Przecież to fantastyczne! :-D nie zastanawiaj się tylko wprowadź to do opowiadania!:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra to już zaczynam to pisać. Zacznę od nietypowych zaręczyn a potem od ślubu <3 Dla was bo lubicie takie smaczki :*

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X