Potwierdzony


Sezon 3 potwierdzony

Ok, co to znaczy? Że szybko skończy się drugi sezon? Że ślub będzie później?

Nic z tych rzeczy, A to powiem wszystko po kolei, mijając fakt, że mój telefon robi debilne zdjęcia, a okładka nie jest idealna, powiem mniej więcej, co zaplanowałam. Oczywiście wszystko może się zmienić.
Dobra od początku
  • Sezony są podzielone na 12 rozdziałów, więc w tym przypadku zostaje bez zmian.
  • Whiplash powróci


Chwila. Jak powróci, skoro jeden rozdział w archiwum został zatytułowany Koniec Whiplasha"?
To skomplikowane. Wyjaśnię to później. Nie będę zdradzać wszystkich szczegółów
Dobra,dalej...

  • Motyw zemsty
  • Zdrada jednego z sojuszników Mr.Fixa
  • Utworzenie grupy, która będzie planowała zamach na naszych herosów
  •  Pepper przebywa w zbrojowni, by nie ryzykować ( na prośbę Tony'ego)
  • Pojawi się Titanium Man
  • Roberta wie o ich tajemnicy
  • Zakończenie sprawy nad zabójstwem Ho.
  • Misja Mockingbird
I takie są plany, ale obecnie wena płata mi figle i nie chce wrócić. Gdy napiszę pierwszy rozdział to zmienię tę notkę



A czy nadal będzie tyle dramatów ?
Nie ukrywam, że jestem dramatyczką a przez to, jakie bywa życie nie potrafię napisać czegoś z optymizmem. W dodatku tyle dzieje się katastrof na świecie, że brak tego poczucia bezpieczeństwa. Dlatego będę pisać z dalszym nastawieniem dramatu. Chyba, że coś się zmieni, ale niewielkie szanse.

Coś jeszcze mam dodać?

To w sumie wszystko, ale musicie przebrnąć przez pierwsze sezony. Głównie pierwszy jest połączony z drugim, a odwołań do wcześniejszych wydarzeń będzie w finałowym końcu.

Jako ciekawostka powiem, że nie pozabijam ich. Mówię o  naszych herosach, ale ze złymi to być może coś się im stanie. Jednak mam pewną wersję opo, gdy Tony umiera. Bardzo okropne. Niestety takie myśli też były. Oj sadystka. Tak, wiem.
Na wasze szczęście tu nic takiego się nie stanie. Jeśli ktoś jest ciekawy treści, to mogę wysłać prywatnie na maila, gdy skończę to przepisywać.
Dobra, to tyle. Gdy wena wróci, zacznę pisać.
 SEZON Jest POTWIERDZONY



16 komentarzy:

  1. Cieszę się niezmiernie! :D mimo, że będzie wiele ciężkich momentów (chociaż powiem, że lubię jak jest tak tragicznie :3) podoba mi się co zaplanowałaś, na pewno będzie ciekawie :)
    Pozdrawiam i życzę nagłego i wielkiego przypływu weny! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też należysz do grona dramatyczek? :) No będzie się działo, ale do końca nie wiem. Na pewno sporo będzie dramatu.I dzięki, że chcesz przywołać moją umarłą wenę. Może wróci :3

      Usuń
    2. Tak uwielbiam dramat, wtedy wiem, że chce mi się czytać notkę po kilka razy, tak jak całego bloga od początku :>
      Zapraszam do mnie, nowa notka! :)

      Usuń
    3. A to fajnie. Znam to . Też czytam wiele razy nowy rozdział a z mocnym dramatem to muszę :D Ok już czytam ;)

      Usuń
  2. SUPER!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę!:-*
    Co do tych dramatycznych scen to doskonale Cię rozumiem. Niestety,życie bywa okropne:-S. Fajnie,że dałaś wzmiankę o tym co będzie. Jeszcze bardziej mnie zaciekawiłaś:-) Ale śmierc Tony'ego?! Tego bym nie przeżyła!!!
    No coż,to czekam na ciąg dalszy<3 i niech wena powróci! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O śmierci nie będzie. Jeśli cię ciekawi, mogę ci wysłać na maila albo na GG w pliku. Wena ma wrócić. Nie ma innej opcji. Sezon trzeci będzie niezapomniany :)

      Usuń
    2. Wolę poczekać,dopiero wtedy jestem ciekawa i nie mogę się doczekać co będzie dalej. Napięcie rośnie:-P

      Usuń
    3. Z pewnością tak jest, ale nie ciekawi cię ta wcześniejsza wersja opo? No nic To w poniedziałek nowy rozdział i czekam na propozycje scenariuszy :)

      Usuń
  3. Fajnie, ze będzie 3 sezon, i będzie po ich ślubie. Już jestem nakręcona i chyba nie wytrzymam. :)
    super!
    Ps. U mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdział czwarty :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że 3 sezon jest potwierdzony. Zapowiada się on bardzo ciekawie. Powrót Whiplash'a? Bardzo ciekawe..
    Co do jednego z moich komentarzy dot. cierpień Tony'ego - nie chciałam Tobie zarzucać, że się nad nim 'znęcasz'. Po prostu w każdym z opowiadań, jakie czytałam o Tony'm lub Iron Manie zawsze był motyw, że coś mu się stanie lub coś mu ogółem jest. Fakt, opierano się zwykle na jego rozruszniku. Mniejsza z tym. Chciałam dodać, że u mnie w obu opowiadaniach też będę bawić się losami bohaterów, ich życiem nawet (w szczególności w Sekrecie).

    PS: Przepraszam za tak długą nieobecność, ale szkoła daje o sobie znać. Niedługo koniec semestru i nadrabiamy wszystko, co możliwe. Dodatkowo byłam teraz w poniedziałek przed świętem Trzech Króli w szkole, więc miałam dodatkowe prace domowe. Chciałam tylko zaznaczyć, że nadrobiłam wszystko. Informuję również, że takie dłuższe przerwy mogą się teraz często zdarzać.
    PS2: Nowe notki na obu blogach postaram się dodać jak najszybciej, nie określam terminu. Notki są w trakcie pisania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo on powróci. Silniejszy niż kiedykolwiek. A skoro wspomniałaś o 'znęcaniu' nad Tony'm to w tym sezonie nie tylko jemu coś się stanie. Jednak nie tylko brałam pod uwagę rozrusznik ale i też poświęcenie dla ratunku najbliższych. To dosyć mocny dramat. Jednak nie zginie. W tej wersji tego nie ma.
      I nie musisz przepraszać za dość długą nieobecność. Wiem jak to jest ze szkołą. U mnie też nie ma lekko ale czas na pisanie i czytanie blogów wykorzystuję . Cieszę się , że dodasz nowe notki. Aha i poinformuj mnie o nn jak się pojawi ;)

      Usuń
  6. Na miłość i magia nowa notka:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Ok, ale już dawno przeczytałam, a zapomniałam zerknąć na komentarz :)

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X