Rozdział 20: Nasz wyjątkowy dzień bez zmartwień


Nie wiedziałem, że za drzwiami ktoś stoi. Było mi odrobinę głupio . Liczyłem, że Pepper będzie sama, ale trudno. Zresztą to pewnie była Bobbie.

-Popilnuj domu. Zostawiam cię samą . Gdyby coś się działo, dzwoń

- Dobra- kiwnęła głową i zamknęła drzwi

Razem z Pepper polecieliśmy daleko za miasto , gdzie zachodziło słońce.

-Gdzie jesteśmy?

Wylądowaliśmy blisko oceanu. Słońce powoli znikało za horyzontem. Pepper zdjęła zbroję, by nie czuć tego ciężaru na sobie. Nie wiedziała, czemu tu miała polecieć. W końcu ja nie miałem zbroi i musiałem ją o to poprosić. Od razu zaczęła pytać.

-Po co tu jesteśmy? Coś kombinujesz, czy to ma być niby randka? A może jest coś o czym nie wiem?

-Pepper, wystarczy tych pytań. Chciałem odrobić stracony czas. Naprawdę tęskniłem- wtuliłem się do niej

-Tony, ja też tęskniłam. Bardzo mi cię brakowało. A najgorsze było to, że nie miałam pojęcia, że walczysz o życie w szpitalu, kiedy ja miałam swoje treningi przed egzaminem

-A właśnie, jak ci poszło?- zacząłem być ciekaw, czy mam się bać Pepper z blasterami

Milczała. Czy coś źle powiedziałem?

-Pepper, co się stało? Powiedz prawdę- prosiłem, by mi odpowiedziała na pytanie

W jej oczach zauważyłem łzy.

-Nie...nie udało mi się zdać egzaminu, a to wszystko przez składanie broni. Zawiodłam mojego tatę- posmutniała

-Pepper, to nie koniec świata. Cieszę się, że wróciłaś- pocieszyłem ją

To chyba nie odpowiedni moment na pierścionek.

-Może jednak wracajmy. Jeszcze się przeziębisz i mnie za to zabijesz. Wybrałem na to zły moment- wstałem i podszedłem do Rescue

-Tony, zaczekaj. Co się stało?- była kompletnie zmieszana

-Może zostaniemy przyjaciółmi. Tak będzie najlepiej

-O czym ty mówisz?! Co się z tobą dzieje?!- krzyknęła

I co mam jej powiedzieć? Że ją kocham i martwię się o nią? A może to, że chcę załatwić wszelkie sprawy, nim Duch mnie zabije?
Odwróciłem się do niej i działałem na żywioł. Z kieszeni wyjąłem pudełko. Klęknąłem na kolano, a Pepper nie wiedziała, co mam zamiar zrobić. Ostrożnie otworzyłem pudełko, pokazując jej pierścionek.

-Pepper, zawsze cię kochałem i cokolwiek się stanie, nie zapomnę o tobie. Patricio Pepper Potts, czy zgodzisz się zostać moją żoną?

Była w szoku. Może faktycznie na to za wcześnie? Nie byłem pewny, jak długo będę żyć, a chcę, żeby Pep była bliżej mnie.











Czy to mi się śni? To musi być jakiś piękny sen. Tylko, co to miało znaczyć?

Cokolwiek się stanie, nie zapomnę o tobie

Byłam w szoku. Tony posunął się  bardzo daleko. Nie żałuję, że mu powiedziałam o egzaminie. Teraz wszystko się zmieni. I co teraz? Poprosił mnie o rękę. Nie wiem, co mam zrobić? Dobra, Pepper. Weź się w garść.
W głowie walczyły głosy rozsądku i emocji. To ode mnie zależy, co się dalej stanie.

-Tak, tak zgadzam się- piskliwym głosem zgodziłam się i mocno go przytuliłam

Zrobiłam to. Nie wierzę. Zgodziłam się. Od razu go pocałowałam, by zapieczętować ten wyjątkowy dzień. To był taki głęboki pocałunek. Niech pamięta, że go kocham.

-Nadal chcesz wracać?- zaśmiałam się

-Możemy jeszcze tu zostać, jeśli nie boisz się ciemności

-Z tobą niczego się nie boję- przyznałam

-To dobrze

-Co miałeś za dalszy plan?

Chwilę zamilknął, żeby poukładać myśli. Przecież na tym nie powinny się skończyć zaręczyny. Musiał coś jeszcze przygotować. Jednak on jest niemożliwy do odczytania. Mogę się po nim wszystkiego spodziewać.

-Dalszy plan? Nie wiedziałem, czy się zgodzisz i dalszego planu nie ma

-Co?

-Żartuję. Nie gorączkuj się, Pepper. To lecimy

Włożyłam pancerz i wzięłam go na ręce. Przez cały lot myślałam dokąd my lecimy? Zbroi dał namiary na cel. Byłam bezsilna. Nie mogłam zmienić kursu. Rozkoszowałam się lataniem nad różnymi wieżowcami. Dopiero, gdy lot się przedłużał, odważyłam się zapytać.

-Dokąd lecimy?

-Tam, gdzie wszystko się zaczęło- mówił tajemniczo

-Gdzie?- byłam niecierpliwa

-Zaraz się dowiesz- uśmiechnął się i nagle zbroja przyspieszyła

Nadal nic mi nie powiedział, co by mnie naprowadziło na trop tego miejsca. Zbrojownia raczej nie?

 Gdzie wszystko się zaczęło

 No właśnie, ale gdzie? Przestałam się głowić pytaniami, kiedy wylądowaliśmy na dachu Akademii Jutra.

-Pamiętasz to miejsce?

-No pewnie, że pamiętam. Tutaj się poznaliśmy- było mi głupio, że zapomniałam o tym miejscu

Tam spędzaliśmy tyle ze sobą czasu, planowaliśmy różne akcje, uczyliśmy się "Hamleta", a najważniejsze to tutaj go poznałam. Mówiłam mu o moim tacie i całym śledztwie w sprawie wypadku. Tak, to były piękne czasy.
Podeszliśmy do krawędzi dachu, gdzie był stół i kanapki. Trochę, jak piknik, ale to urocze, bo w takim miejscu.

-Podoba się?- spytał lekko spięty

-Tak, dziękuję- przytuliłam go

-Dla ciebie wszystko









Jak dobrze, że cały plan wypalił. O dziwo bez fajerwerków. Wybrałem dach Akademii, bo tu wszystko się zaczęło. Cała nasza trójka tu spędzała przerwy. Wiele przegadaliśmy tu rozmów, ale później przesiadywaliśmy dłużej w zbrojowni.
Usiedliśmy naprzeciwko siebie. Gdy spojrzałem na jej twarz, przypomniałem sobie, że zapomniałem o kwiatach.

-Wybacz, że nie ma kwiatów, ale zupełnie o nich zapomniałem- wytłumaczyłem jej

-Nie szkodzi. Jest cudownie- promieniowała szczęściem

-W dodatku miała być pizza, albo sałatka, ale straciłem czas w...- podrapałem się w głowę

-W zbrojowni. Domyśliłam się. Pewnie budowałeś zbroję, czy coś

-Naprawiłem komputer i teraz powinno dobrze wykrywać zagrożenie

-Bez kociaków na drzewach?- zaśmiała się

-Bez- odparłem, reagując tym samym odruchem

Lubiłem, kiedy Pep się śmieje. To lepsze od jej smutku na twarzy. Z apetytem zajadaliśmy kanapki.

-A co miałeś na myśli, że " cokolwiek się stanie, nie zapomnę o tobie"- wspomniała, cytując moje słowa, które powiedziałem przy zaręczynach

-Sytuacja jest poważna, Pepper. Chcę, żebyś była ze mną tak bardziej. Gdyby Duch mnie zabił, chciałbym żebyś wiedziała, jak bardzo mi na tobie zależy

Pepper zaczęła ronić łzy. Nie, tylko nie to.

-Pepper, nie płacz- prosiłem, by przestała

-Wzruszyłam się. To urocze- otarła policzki z łez

-Tak uważasz?

-Mhm, ale naprawdę piękny pierścionek. Pewnie musiałeś wydać wiele na niego- podziwiała błyszczący klejnot na swojej dłoni

Każda dziewczyna taka sama. Musi pytać o cenę. Za to ona będzie jedyna, która się zaskoczy brakiem ceny.

-Nie wydałem ani grosza. Trochę go poprawiłem w zbrojowni. Mój tata go zrobił dla mojej mamy, ale to był jego pierwszy i nie uznał go za idealnego. W końcu zrobił drugi, który uznał za idealny dla mojej mamy- powiedziałem, wspominając o rodzicach

-Nie wiedziałam. Zaskoczyłeś mnie tym totalnie. Widać, że ci na mnie zależy. A Rhodey ci pomagał w tym całym przygotowaniu?

-Nie i na razie nikt nic nie wie

Gdy było już po trzeciej nad ranem, posprzątałem stół i wszelkie inne rzeczy. Na szczęście było to w formie składanej. Odprowadziłem ją do domu, gdzie buziakiem w policzek ją pożegnałem.

-To śpij dobrze

-Tobie również się sen przyda- przytuliła mnie i zamknęła drzwi

Byłem z siebie dumny. Tyle pracy i nie poszło na marne.


-------***********-------

Mam nadzieje, że romantyczki nie są zawiedzione, ale ciężko jest pisać o czymś, czego się nie było świadkiem, bądź samego się tego nie doświadczyło. 5 czerwca  będzie One shot o naszej rudej :)

4 komentarze:

  1. Awww:-* jakie to romantyczne! Piękne oświadczyny i to zaskoczenie u Pepper :-D Tony to musiał mieć stresa, ale zgodziła się, uff <3. Bardzo przyjemny rozdział, super ;-) pozdrawiam kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozdział miał wynagrodzić te dramaty ale prawdziwa słodycz czeka w One shot o Pepper. Myślę, że się spodoba. Akurat w piątek w rocznicę :3 Jeśli chcesz znać więcej szczegółów to zapraszam na Skype na grupę :)

      Usuń
  2. Jejku. Na tych oświadczynach się prawie popłakałam, wzruszyłam się totalnie. Tony się stresował, że aż się biedny popłatał. Reakcja Pepper bezcenna, już myślałam, że się nie zgodzi. Najlepsza podróż, romantycznie bardzo. ,,Tam gdzie wszystko się zaczęło" - jak to pięknie brzmi :)
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że to cię tak poruszy ale cieszę się że się podobało. Miało być romantycznie ;) Ja też życzę ci weny i czekam na nn

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X