Zagadka-ciąg dalszy+wskazówki

Dziś ułatwię wam szukania tajemniczej postaci o której była mowa w poprzedniej notce. Podam wam kilka szczegółów dla ułatwienia. Zagadka trwa do końca tego roku ( czyli już niebawem) Jeśli oglądaliście serial Iron Man: Armored Adventures, nie będzie dla was kłopotem. Ok czas na wskazówki

#1 jest to jeden z wrogów

#2 Nie znamy jego prawdziwej tożsamości

#3 W jednym z odcinków porywa Whitney

#4 Dzięki niemu powstały Iron Monger i Titanium Man

#5. Zrobi wszystko dla pieniędzy

#6 Obadiasz był jego klientem

#7 Używa soligramów

Oto macie magiczną ilość wskazówek. To chyba wszystko jasne? Co wy na to? Już wiecie, jaka to postać ?

13 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że chodzi o Ducha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po czym to poznałaś?

      Usuń
    2. Najbardziej wskazywały na niego soligramy i nieznana tożsamość (te podpowiedzi naprowadziły mnie na tą postać). Potem po porównaniu go do pozostałych Twoich wskazówek zgodziły się punkty: 5, 6, 3, 1, 4. I tak oto jest rozwiązanie :D Bardzo pomysłowo wykonałaś tą zagadkę. Wyszła Ci świetnie :)

      Usuń
    3. No to fajnie. Jako pierwsza zgadłaś. Gratuluję. To jaką chcesz nagrodę ? :D

      Usuń
    4. Nagrodę? Wsparcie, które okazujesz mi razem z innymi czytelnikami, szczególnie w bardzo trudnych chwilach, jest dla mnie najcenniejsze. To ja powinnam zaproponować Wam jakąś nagrodę i odwdzięczyć się za wszystko.
      Ale jeśli miałabym wybierać... To chciałabym, abyś nigdy nie porzucała swojej pasji i rozwijała ją, nawet gdy los będzie stawiał na Twojej drodze liczne przeszkody oraz abyś już zawsze była tak wspaniałą osobą jaką jesteś.
      To będzie dla mnie najlepsza z możliwych nagród :)

      Usuń
    5. Oo jesteś urocza mój aniołku <3 To ja ci również dziękuję za wszystko, co robisz. Nie tylko za wsparcie, ale i za tworzenie wspaniałych historii ;)

      Usuń
  2. To Duch! Jeśli był klientem Stane'a i zrobi wszystko dla pieniędy to musi być on! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duch na 100%. Po soligramach poznałam, bo wspominał w jednym (jak nie w wielu) odcinkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w odcinku "Duch w maszynie" mówił, że to najnowszy krzyk techniki. Wtedy ukradł schematy i hełm zbroi Mark II. Schematy sprzedał Stane'owi i Hummerowi. W pierwszym sezonie porwał Whitney i Living Lasera

      Usuń
  4. Duch :) ale jestem zbyt wolna :) za późno zobaczyłam nową podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi. Po jednej wskazówce można się było domyślić. Ci co znają serial ti nie mieli z tym problemu. Może jeszcze wymyślę coś przed Nowym Rokiem ;)

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X