Podsumowanie. W końcu.

Dziękuję za oddane głosy w ankiecie. Wiem, że musiałam prywatnie powiadamiać, ale i tak coś się udało. No to podsumujmy, co udało się zebrać.
Po pierwsze: wynik.

Jakie opowiadania były najlepsze?

  • Pisane normalnie (zwykłe dialogi): 5 głosów 62%
  • Tworzone pod scenariusz: 2 głosy 25%
  • Krótkie: 2 głosy 25%
  • Długie: 4 głosy 50%

Co nam to daje?

Książki pisze się zwyczajnym stylem, więc nic dziwnego, że tyle głosów padło na tę propozycję. Jednak po moich ostatnich porażkach z takim typem opowiadań, będzie ciężko napisać w takiej formie. Mogę spróbować.

Dużym zaskoczeniem okazała się długość historii. Nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania długimi historiami. Raczej 100 to przesada, ale mogę zmniejszyć do 20 albo trochę więcej. Wszystko zależy od was.

Wniosek: Będą długie opowiadania z możliwością zwykłych dialogów. Jeśli się nie uda, będą pisane pod scenariusz.

Uwaga! Dodatkowe informacje!

Pełna aktywność na blogu wraca po Nowym Roku. Do tego czasu miałam zaplanowany jeden one shot, lecz zabrakło weny na jego realizację. Widocznie wykończyłam każdy możliwy pomysł. Aha! I jeszcze jedno. Ostatnio założyłam bloga z myślą o dyskusji na temat IMAA. Dodaję tam własne przemyślenia oraz teorie spiskowe z tego serialu. Serdecznie zapraszam ;)

http://iron-man-stories.blogujaca.pl/

2 komentarze:

  1. eeee macarena xD kocham Cie wariatko <3 pisz pisz czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Wariatko? Trafne określenie po 366 notkach i nie tylko. Fajnie, że ktoś jeszcze tu zagląda. Dziękuję :)

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X