Iron Man vs Crimson Dynamo - Failure

7 komentarzy:

  1. Filmik świetnie zrobiony, gratuluję. Kochana Ty mi powiedz kto to śpiewa. Breaking Benjamin? Jaki tytuł? Przypadła mi też ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa ten tytuł to Failure... Nie zajarzyłam na początku, hehe :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja druga ulubiona piosenka od nich bo mo się kojarzy z imaa . Może będzie jeszcze następny filmik ;)

      Usuń
  3. A ta druga to? Had enough? Pytam z ciekawości :-P ja też ich bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Whiplashem oooo tak Had enough . Moja wena do IMAA <3

      Usuń
    2. Heh, dobrze to znam. Piosenki też bardzo często są moim natchnieniem :-P

      Usuń
    3. Wena dla wszystkich a z tymi wiążą się wspomnienia. Teraz te filmiki mi pokazuja które to momenty z serialu. Teraz piszę nowy projekt z scenariuszami a setka już zapisana ;)

      Usuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X