Szaleństwo czy dobry plan? 100 rozdziałów

Sam tytuł wskazuje, co siedzi w mojej głowie. Można pomyśleć, że zwariowałam. A i owszem to prawda. Zamierzam podjąć wyzwanie, by to opowiadanie dobiło do 100 rozdziałów, Możliwe?
Przekonamy się w najbliższym czasie. No z weną to bywa różnie, ale zawsze jakieś pomysły się znajdą, nawet te maleńkie. Znowu w kopercie wyląduje stos fiszek na plan fabuły. Jednak ja kocham pisanie i przy tym czuję, że żyję, a wsparcie z każdej strony daje mi siłę. Czasem potrafię się załamać na długi czas przez brak pomysłów, czy zwykły brak czasu, a częściej  przez chwilowe zagubienie w historii.
Jak na razie napisałam 36 rozdziałów, więc do setki postanawiam się dobić. Dlatego muszą powstać kolejne sezony, czyli czwarty, piąty i szósty. Z początku były po 12 rozdziałów, ale te dwa kolejne będą po 20 rozdziałów, zaś ten finałowy będzie zawierał aż 24 rozdziały, co nam daje już wymarzoną setkę. Myślę, że się nie rozmyślę i dotrwam do końca planu.
Tylko została druga sprawa, a mianowicie czas. Przez przygotowania do matury i ciągły zawrót głowy przy testach z historii brakuje wolnej chwili na pisanie. Dlatego od razu będę pisać, gdy będzie jakikolwiek czas wolny.
Mogę zapewnić wam jedno, że z weną , czasem i chęcią łączy się całe szaleństwo. I jak byłoby źle to nie zrezygnuję tak łatwo z tego celu.
Widzimy się 23 lutego, a tak to trwają dwie ankiety. Jedna dotyczy zmian bloga, a druga w sprawie czwartego sezonu, Trzymajcie się ciepło
~Katari

8 komentarzy:

  1. Szaleństwo w stu procentach, ale podoba mi się to! :D czekam na tyle sezonów i rozdziałów :3 a w ankietach zagłosowałam :)
    Pozdrawiam i życzę weny! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh no szaleństwo.. Wena musi być :) Dziękuję za wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomysł STRASZNIE mi się podoba, to czyste szaleństwo:-P ale byłoby super gdybyś napisała tyle rozdziałów. Trzymam kciuki:-* masz moje wsparcie:-D
    PS na miłość i magia nn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo to mało powiedziane. Raczej postradanie zmysłów. Dzięki że mnie wspierasz ;) Już czytam nn

      Usuń
  4. Kompletnie szalony pomysł, ale mi to odpowiada :D Oby tylko wszystko poszło zgodnie z planem i się udało!

    OdpowiedzUsuń

Mam pisać dalej ?
Skomentuj co sądzisz o tej notce. Każda twoja opinia jest warta mojej uwagi

© Mrs Black | WS X X X